niedziela, 29 stycznia 2012

1 września 2011


Zastanawiałam się ostatnio, co mogę zrobić z tym, żeby czuć się lepiej. Nie od dziś wiem, że moje problemy ze zdrowiem wynikają stąd, że nie radzę sobie z emocjami i zer stresem. Pierwsza K. poradziła mi: „ Ej Ty, może idź na jogę”. No to poszłam.
Tak się dobrze złożyło, że nasza wspólna koleżanka H. chadza już i postanowiłyśmy chodzić razem. Poszłam nieco uprzedzona. Wiele się nasłuchałam o tym, jakie świetne efekty to daje. Wiele nasłuchałam się o całej ideologii, jaka się łączy z uprawianiem jogi, a że ideologiom wszelakim jestem niechętna… W każdym bądź razie poszłam, żeby przekonać się na własnej skórze.
Poszłyśmy na ashtangę. Już w pierwszej chwili poczułam się fajnie, bo prowadząca była bardzo miła. Ucieszył mnie fakt, że akurat w tym konkretnym rodzaju jogi nie chodzi o perfekcję i w wykonywaniu tzw. asanów tylko o to, żeby każdy ćwiczył na ile może i z czasem się doskonalił. Dla mnie było to niezmiernie ważne, bo choć jestem dobrze rozciągnięta, to do wysportowanych nie należę. Wymiękłam po dwóch seriach i ciężko było mi utrzymać oddech, ale wyszłam zrelaksowana jak nigdy. Zrelaksowana i jednocześnie nie przemęczona. Kurde, coś w tym musi jednak być. Jestem pod wrażeniem i chadzać mam zamiar razem z H. regularnie.
Jest jeszcze jednak sprawa. Muszę się pochwalić. Na Onecie był konkurs. Trzeba było wymyślić hasło reklamowe dla internetowych kursów językowych British Council. Wysłałam i kurde bele wygrałamJ! Wygrałam voucher na komputerowy egzamin FCE wart jakieś pięć klocków. Przymierzałam się do tego, żeby zrobić sobie jakiś papier potwierdzający moją znajomość języka. Co prawda myślałam o czymś trudniejszym, np. CAE, ale po pierwsze brak mi mobilizacji, po drugie kasy. Teraz, kiedy egzamin mam za darmo, nie pozostaje nic tylko iść i zdać. Cieszę się strasznie, bo z takim papierem mogę już uczyć dzieciaczki w szkole językowej albo w podstawówce czy przedszkolu. Przyda mi się to.
Reasumując, fajnie się dzieje ostatnio. W życiu moim i w ogóle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz